Generalforsamling og rundvisning på KØS d. 18/4 2012

Kære medlemmer i lokalforeningen Frie Børnehaver Køge.

Så er det lige ved at være tid til generalforsamling.

Nærmere bestemt den 18. april kl. 19.00 på KØS (Skitsesamlingen), hvor vi har fået arrangeret en fremvisning af KØS' kunstlegeplads.

I dagens Danmark er pædagogisk arbejde omkring udvikling af børn en ganske kompleks proces. Der er mange tilbud og muligheder for, hvordan personalet i de forskellige institutioner arbejder med denne proces. Det betyder, at nogle institutioner arbejder med kunst som omdrejningspunkt, mens andre arbejder med musik, idræt, natur - og andre igen med lidt af det hele. Samlet set handler det i institutionerne om at se børnenes udviklingsbehov og derefter tilrettelægge arbejdet med de redskaber og metoder, som giver mening for at tilgodese disse behov. Derfor dette tilbud om at se og kende mulighederne på KØS. Vi håber, at I vil benytte chancen!

Den alvorlige del generalforsamlingen starter efter rundvisningen, og her handler det om at være med til at gøre en forskel - ikke kun for at opnå de berømte 15 minutters berømmelse, men at være med til det lange seje træk, så børn og unge i Køge kan få så gode opvækstvilkår som muligt. Indrømmet en stor og idealistisk opgave, men det er det værd, og det er nødvendigt for at sikre en mangfoldig og bred institutionsmasse, der kan tilgodese mange forskellige børns udviklingsbehov.

Lokalforeningen Frie Børnehaver Køge og bestyrelsen for lokalforeningen er vigtige elementer i at få denne vision til at blive virkelighed.

Vi har brug for dig! Børnene har brug for dig! Meld dig til bestyrelsesarbejdet og bliv beriget med viden og indsigt i meningsfuldt frivilligt foreningsarbejde!

Venlig hilsen og på gensyn den 18. april kl. 19.00 - 21.30 på KØS.

Tom Andersen

Formand.

På undersiden kan I tilmelde jer rundvisningen og generalforsamlingen.

Ser mere om kunstlegepladsen på. www.koes.dk/#/501811

Her er dagsordenen for vores Generalforsamling.

Download: Dagsorden (doc - 58 kb)